Перегляд за Автор "Котікова, Світлана Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичні та практичні аспекти тестового контролю знань у вищому навчальному закладі(2013) Баглюк, Сергій Володимирович; Лазаренко, Т. К.; Котікова, Світлана МихайлівнаВ умовах кредитно-модульної системи навчання проблема контролю знань набуває великого значення. З точки зору дидактики контроль – це комплекс заходів, спрямованих на вимір та оцінку знань, вмінь і навичок, отриманих студентами у процесі навчання. В останні роки широко впроваджується тестовий контроль знань, який має певні переваги щодо економії часу, об’єктивності та технологічності. Були розроблені тести з фізики за темами кожного змістового модуля. Результати тестування були проаналізовані з метою визначення їх об’єктивності. The control problem of knowledge is of great importance in a credit-module system. In terms of didactics control - a set of measures aimed at the measurement and assessment of knowledge, skills acquired by students in the learning process. The test control of knowledge is implemented widly in recent years, what has certain advantages in terms of saving time, objectivity and adaptability. Tests have been developed in physics for themes each semantic module. The test results were analyzed to determine their objectivity.Документ Фізика : навчальний посібник з розв’язування задач з курсу загальної фізики(2016) Вербицький, Борис Ілліч; Король, Анатолій Миколайович; Котікова, Світлана Михайлівна; Медвідь, Наталія ВікторівнаУ посібнику наведено основний теоретичний матеріал курсу фізики необхідний для розв’язку задач. Курс поділено на окремі розділи, які включають декілька змістовних модулів (тем). По кожній темі здійснено аналіз задач, наведено методичні рекомендації та приклади розв’язання. In guide provides basic theoretical material physics course needed to solve problems. The course is divided into separate sections that include multiple content modules (subjects). For each topic, the analysis of tasks has been performed; the guidelines and examples of solutions have been presented.