Перегляд за Автор "Кривенко, Ольга Станіславівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Електронний маркетинг як явище інформаційного суспільства(2021) Никоненко, Андрій Володимирович; Кривенко, Ольга СтаніславівнаІнформація – центральне поняття в системі відносин, пов'язаних з формуванням інформаційного суспільства. Виробництво, зберігання та розповсюдження інформації в сьогоднішніх обсягах здійснюються завдяки комп'ютерним технологіям та Інтернету. У покупця зросли можливості порівняння товарів за ціною та характеристиками. У виробника товару з'явилися нові інструменти в сферах дослідження ринку, збуту продукції та комунікаційної політики. Сформувались нові види маркетингу, які називають «Інтернетмаркетинг» і «електронний маркетинг». Однак ці два поняття не є тотожними. Існує необхідність конкретизації відповідної термінології з урахуванням умов її появи. У цій статті ми провели аналіз сучасних наукових робіт і сформували власні визначення понять «Інтернетмаркетинг» і «електронний маркетинг». Інтернет-маркетинг – це практика використання інформаційної системи для маркетингової діяльності в Інтернеті. Електронний маркетинг – це практика використання інформаційної системи на основі комплексної стратегії, яка передбачає часткову автоматизацію всіх функцій маркетингу та використання пов'язаних з ними інструментів Інтернет-маркетингу. Функції маркетингу в даному визначенні – це маркетингові дослідження,планування, товарна, збутова, цінова, комунікаційна політика, контроль. Інструменти Інтернет-маркетингу включають Інтернет-рекламу, сайт компанії, електронні магазини, краудсорсінг, краудфандінг, краудмаркетинг, методи проведення маркетингових досліджень через Інтернет, public relations, сайти рейтингів, онлайн-конференції і семінари, мобільний маркетинг, маркетинг в сфері Інтернету речей, онлайн-ігри з вбудованими брендовими елементами і рекламою. Інтернет-маркетинг є елементом електронного маркетингу. Висока значимість Інтернетмаркетингу обумовлена важливістю Інтернету як однієї з базових складових інформаційного суспільства.Документ Застосування технологій електронної комерції для підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства(2022) Кривенко, Ольга СтаніславівнаДокумент Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури(2020) Кривенко, Ольга СтаніславівнаДокумент Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів(2020-05) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Фєдотова, Наталія Михайлівна; Кривенко, Ольга СтаніславівнаУ статті розглянуто сучасний стан інтернет-торгівлі як елемент ринкової інфраструктури підприємства на ринку офісних меблів України. Наведено структуру ринку меблів в Україні, стан якої значною мірою залежить від динаміки розвитку суб’єктів господарювання; визначено основних конкурентів-виробників офісних меблів, в тому числі їх присутність в онлайн середовищі; структуру та динаміку експортно-імпортних операцій на ринку меблів за 2014-2018 роки. Проаналізовано сайт виробника офісних меблів ТОВ «Саліта-Трейд», а саме: зручність навігації, наявність товарних категорій, візуалізація товарів, можливість здійснення замовлень та їх оформлення, допомога консультанта тощо. Досліджено джерела трафіку (платний пошуковий та прямий), основні показники ефективності просування сайту (кількість нових користувачів, показник відмов, перегляд сторінок, середня тривалість сеансу) на прикладі ТОВ «Саліта-Трейд» і основних його конкурентів. В статье рассмотрено современное состояние интернет-торговли как элемент рыночной инфраструктуры предприятия на рынке офисной мебели Украины. Приведена структура рынка мебели в Украине, уровень которой в значительной степени зависит от динамики развития субъектов предпринимательства; определено основных конкурентов производителей офисной мебели, в том числе их присутствие в онлайн среде; структуру и динамику экспортно-импортных операций на рінке мебели за 2014-2018 годы. Проанализировано сайт производителя офисной мебели ООО «Салита-Трейд», а именно: удобство навигации, наличие товарных категорий, визуализация товаров, возможность осуществления заказов и их оформления, помощь консультанта и тому подобное. Исследовано источники трафика (платный поисковый и прямой) и основные показатели эффективности продвижения сайта (количество новых пользователей, показатель отказов, пересмотр страниц, средняя продолжительность сеанса) на примере ООО «Салита-Трейд» и основных его конкурентов. In the article, the author studies the current state of internet trading as an element of the enterprise market infrastructure in the Ukrainian market of office furniture. It is established that more than four thousand companies are engaged in furniture production in Ukraine, among which the leaders are "MERX", "D'LineStyle (DLS)", "Office Solutions", "Enran", "Novy Styl" (Eng. "New Style"), "Kukhni Ukrayiny" (Engl. "Kitchens of Ukraine"), "Ekmi-Mebli" (Engl. "Ekmi-Furniture"). Today one of the main trends is the orientation of buyers mostly to the furniture of the Ukrainian manufacturers, which reflects the fact of increasing consumer confidence in domestic products. Market practices show that the current potential of the development of online trading on the office furniture market in Ukraine is underused. The website of the office furniture manufacturer Salita-Trade PLC has been analysed, namely: convenience of navigation, availability of product categories, visualization of goods, possibility of orders realization and their execution, assistance of a consultant, etc. The traffic sources (paid search and direct), the main indicators of site promotion efficiency (number of new users, bounce rate, page views, average session duration) on the example of Salita-Trade PLC and its main competitors have been investigated. The main leader in the number of customers attracted to the website is "MERX". Salita-Trade PLC attracts customers to the website through google advertising, with the help of promotion through social networks, through the distribution of information in print advertising materials. The results of the analysis show that the highest number of visitors during the studied period is sourced by direct traffic (145 people) with the lowest bounce rate being 27.22% and the maximum page view being 9.08. This does not mean that other sources do not produce results but it is reasonable to determine their effectiveness, while compared to direct traffic, taking into account the cost of paid search traffic.