Перегляд за Автор "Кулініч, Іванна Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження конкурентоспроможності молочної продукції(2017) Кулініч, Іванна Михайлівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається роль конкуренції та конкурентоспроможності у розвитку підприємства. Досліджується конкурентоспроможність молочної продукції. Оцінюється конкурентоспроможність молочних продуктів підприємства за інтегральним показником. The role of competition and competitiveness of the enterprise. We study the competitiveness of dairy products. Evaluated competitive dairy enterprise integrated indicator.Документ Роль соціальних мереж як сучасного інструменту комунікації з цільовими аудиторіями(2013) Кулініч, Іванна Михайлівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто переваги використання моделей просування в соціальних мережах, які дозволять підприємству налагодити комунікацію зі своєю цільовою аудиторією. Досліджено, що використання таких моделей, як SMM і SMO вирішать такі задачі підприємства, як: імідж фірми, формування лояльності у своєї цільової аудиторії, збільшення об’єму продажу, а отже і прибутку. The paper considers the advantages of using social network promotion models that will allow the company to establish communication with its target audience. It is explored that the use of such models as SMM and SMO will solve such tasks of the company as: the image of the firm, the formation of loyalty in its target audience, increase in sales volume, and hence profits.