Перегляд за Автор "Лисенко, К. М."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінювання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості(2012) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто процес оцінювання маркетингового потенціалу підприємства. Описано основні етапи процесу оцінювання маркетингового потенціалу підприємства за його основними складовими. Рассмотрен процесс оценки маркетингового потенциала предприятия. The stages of collection process and processing of data are given for the evaluation of marketing potential of the enterprise. The process of evaluation of the potential level of marketing internal resources is considered. It is recommended the constituents which need to carry out the evaluation of potential of market possibilities, that gives an opportunity to form an integral idea about the capacity of market, dynamics of its development, standard of prices, competition environment, perspective of the enterprise niches and commodities, general state of affairs of the market and possibility its exit are specified. The basic constituents of innovative potential of marketing are distinguished, in particular: potential development of new commodities/ trademarks; potential expanding of new sources of supply; potential of development of new services and other. The stages of evaluation process of other potential non-material resources, innovative potential of marketing and constituents of potential of marketing tool (potential of other marketing instruments, potential of marketing marketing-mix, analytical potential) are described.Документ Потенціал підприємства як економічна категорія: сутність та складові(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаПроведено дослідження сутності категорії "потенціал підприємства", на основі чого було доведено недосконалість існуючих підходів до трактування цього поняття. Запропоновано авторське бачення сутності потенціалу підприємства та його складових.Документ Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаДосліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.Документ Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаКонкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.