Перегляд за Автор "Малишева, Наталія"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Основні тенденції розвитку світового ринку рекламної індустрії(2014) Малишева, Наталія; Ковальчук, Інна ВолодимирівнаЗ появою новітніх технологій радикально змінюється вся рекламна галузь. З'явилося набагато більше варіантів доступу до контенту, способів його сприйняття та розповсюдження. Маркетологи отримали десятки нових можливостей звернення до споживачів. В той же час, екосистема технологій, які підтримують рекламу в Інтернеті, є настільки складною, що рекламодавцям стає все складніше ефективно інвестувати в цей ринок, що спричиняє загрозу його подальшого розвитку. With the advent of new technologies radically change the whole advertising industry. There was a lot more options to access content, how his perception and distribution. Marketers have received dozens of new features appeal to consumers. At the same time, ecosystem technologies that support online advertising is so complex that advertisers becoming increasingly difficult to effectively invest in this market, causing a threat to its further development.Документ Проведення рекламної компанії в соціальних мережах-запорука успіху маркетингової стратегії(2013) Данькевич, Олександр Григорович; Малишева, НаталіяДля ефективного функціонування підприємства в сучасних умовах господарювання необхідність ефективної маркетингової політики є одним з найважливіших факторів успіху. For the effective operation of the business in the current economic conditions the need for effective marketing policy is a critical success factor.Документ Формування бренду на основі споживчих цінностей як один із факторів успішної маркетингової політики(2014) Малишева, Наталія; Струнін, Віктор ВолодимировичРеалізація ефективної маркетингової політики розглядається як інструмент для успішного функціонування підприємств. На сьогоднішній день досить чітко постає питання впровадження інновацій у маркетингову політику підприємства. Необхідність підтримувати вже існуючий бренд існує щодня, але складніше створити новий бренд, який зацікавить та спонукатиме споживача до придбання того чи іншого товару. Саме створення бренду на основі споживчих цінностей може бути основою для ефективної комунікаційної політики підприємства. Implementation of effective marketing policy is seen as a tool for the successful functioning of enterprises. Today the question is clearly innovation in the marketing policy of the company. The need to maintain the existing brand there every day, but more difficult to create a new brand that will interest and encourage consumers to purchase a product. The creation of the brand based on consumer values can be the basis for an effective communication policy of the company.