Перегляд за Автор "Мурак, Оксана Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства(Мурак, О. Ю. CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства / О. Ю. Мурак, Т. І. Іщенко, О. Б. Шидловська // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : Міжнародна науково-практична конференція, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 191-192., 2015) Мурак, Оксана Юріївна; Іщенко, Тетяна Іванівна; Шидловська, Олена БроніславівнаОбґрунтовано доцільність використання специфічного клієнтоорієнтований підходу до ведення готельного бізнесу для зростання чистого прибутку засобів розміщення.Документ Аналіз та перспективи розвитку туристично- рекреаційної галузі Львівщини(2015) Мурак, Оксана Юріївна; Голікова, Тетяна ПетрівнаНа сучасному етапі туризм набуває не просто масового характеру, а стає однією з провідних галузей світового господарства. Кожна країна, регіон, місто намагаються пропагувати та популяризувати свою туристичну привабливість. At this stage, tourism becomes not just massive, and is one of the leading sectors of the world economy. Each country, region, city trying to promote and sell your tourist attraction.Документ Мотиваційний механізм управління персоналом підприємства(2014) Мурак, Оксана Юріївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаМотивація у всі часи була однією з найбільш важливих складових в системі управління персоналом. Особливу актуальність мотивація набуває сьогодні, в умовах світової економічної нестабільності. Кризова ситуація загрожує компанії не тільки фінансовими проблемами та втратою своїх позицій на ринку, але й втратою кваліфікованих кадрів, без яких подолати кризу неможливо. Утримання ключових співробітників - одне з основних завдань менеджменту на етапі кризи, і досягти цієї мети можна, якщо вчасно інформувати персонал і реалізувати адекватний мотиваційний механізм. Motivation has always been one of the most important components in the management staff. Of particular relevance motivation becomes today's global economic instability. The crisis threatens not only the company's financial problems and the loss of its market position, but also the loss of skilled personnel, without which it is impossible to overcome the crisis. Keeping key employees - one of the main objectives of management at the stage of the crisis, and to achieve this goal is possible, if the time to inform staff and implement adequate motivation mechanism.Документ Основні напрями впровадження інноваційних технологій в туризмі(2015) Мурак, Оксана Юріївна; Басюк, Дарія ІванівнаМодель економічного зростання ґрунтується на інноваційному типі розвитку, який передбачає нові пріоритети: інтелектуалізація виробничої діяльності, екологічність (зелена економіка), використання високих та природоохоронних технологій тощо. The model of economic growth based on an innovative type of development that provides new priorities: the intellectualization of industrial activity, environmental (green economy), and the use of high environmental technologies.Документ Основні принципи еногастрономії в закладах ресторанного господарства(2014) Мурак, Оксана Юріївна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаКухні багатьох країн світу можна охарактеризувати певними епітетами. Кухню Франції називають високою і вишуканою. Французька кухня завжди була прикладом досконалості в мистецтві кулінарії. Велике значення в ній грає поєднання страв і напоїв. Дуже важливо, щоб вино підкреслювало смак страви, а не вступало в боротьбу за смаковий ефект. Kitchen in many countries can be characterized by certain epithets. The cuisine of France called high and refined. French cuisine has always been an example of excellence in the art of cooking. Great importance it plays a mix of foods and drinks. It is important that emphasized the wine flavor and did not engage in the struggle for flavoring effect.Документ Фірмовий стиль як невід’ємна складова іміджу готелю(2013) Мурак, Оксана Юріївна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаСтворюючи власний стиль готель забезпечує собі цілий ряд переваг: допомагає клієнтам швидко орієнтуватися у потоці інформації, знижує витрати на формування комунікацій, забезпечує досягнення необхідної ємності всієї реклами та інших засобів маркетингових комунікацій готелю, сприяє підвищенню корпоративного духу, об’єднує персонал, позитивно впливає на естетичні почуття клієнтів та персоналу і загальний естетичний рівень готелю. Creating your own style hotel offers a number of advantages: it helps customers to quickly navigate the flow of information, reduces the formation of Communications achieves the necessary capacity of all advertising and other marketing communications tools hotel promotes corporate spirit, uniting staff, positively affects aesthetic sense of customers and staff and overall aesthetic level of the hotel.