Перегляд за Автор "Наумко, Тетяна Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм дії(2019) Скригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність та можливості використання аромамаркетингу як особливої складової сенсорного маркетингу і нейромаркетингу в цілому. З’ясовано, що метою арoмамаркетингу є активізація купівельної поведінки споживачів за допомогою запахів, які викликають позитивні емоції. Показано, що механізм аромамаркетингу базується на здатності ароматів провокувати певні емоції, реакції, спогади й асоціації. Досліджено вплив ароматів на підсвідомість і емоційну поведінку споживача, проаналізовано особливості аромамаркетингу та виокремлено найбільш популярні аромати, що їх застосовують у компаніях. Визначено аромати за характерною приналежністю до певного виду торговельної діяльності. Розглянуто інструменти аромамаркетингу, що сприяють підвищенню обсягів продаж: ароматизація повітря, аромабрендинг, аромадизайн, аромаклінінг, аромаполіграфія, аромасуверніри. Доведено вплив аромамаркетингу та наявність ароматичного логотипу на збільшення обсягів продаж.Документ Вибір та обґрунтування маркетингового інструментарію формування асортименту продукції підприємства(2020) Наумко, Тетяна АнатоліївнаДокумент Вплив соціальних мереж на потенційних роботодавців(2019) Наумко, Тетяна Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна