Перегляд за Автор "Нікітіна, Тетяна Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 158
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Detox supply programs. Програми детокс харчування(2019) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Матроненко, Катерина СергіївнаУ статті розкривається зміст детокс харчування та роль ресторанного бізнесу у його розвитку. Визначено основні поняття детокс харчування, досліджено потенціал ресторанного бізнесу як туристичної дестинації. The article describes the content of detox nutrition and the role of the restaurant business in its development. The basic concepts of detox nutrition are defined, the potential of the restaurant business as a tourist destination is investigated.Документ PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі(2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Назарчук, Анна ОлегівнаРесторанне господарство надзвичайно динамічне. Враховуючи зростаючу конкуренцію, заклади ресторанного господарства використовують Public relations (PR) акції і рекламу, що є надзвичайно актуальним.The restaurant industry is extremely dynamic. Given the growing competition, restaurants use Public relations (PR) promotions and advertising, which is extremely relevant.Документ Агропромисловий комплекс України: перспективи розвитку(2018) Ковальчук, Ірина; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено агропромисловий комплекс України та його перспективи розвиткуДокумент Аналiз тенденцiй розвитку туристичної сфери України(2016) Сахненко, Катерина Олександрівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаПроведено аналiз тенденцiй розвитку туристичної сфери УкраїниДокумент Аналіз основних мотивів та економічних вигод концентрації та централізації капіталу провідними світовими підприємствами індустрії гостинності(2024) Купрієнко, Вілен Дем'янович; Нікітіна, Тетяна АндріївнаУ контексті сучасного світу, індустрія гостинності виступає суттєвим сегментом економіки, який піддавався інтенсивному розвитку та значним трансформаціям. Однією з основних тенденцій у цій галузі є процес концентрації та централізації капіталу головними світовими підприємствами. Актуальність дослідження обумовлена впливом концентрації та централізації капіталу на конкурентоспроможність підприємств, які визначають та формують стандарти галузі, а також на споживачів, які мають можливість обирати серед компаній, що обслуговуютьДокумент Аналіз особливостей міжнародної інтеграції України в ЄС(2003) Нікітіна, Тетяна АндріївнаУ статті розглянуто процес глобалізації економіки як функціонування економік окремих країн у рамках єдиної взаємозалежної системи. Визначено позитивні та негативні наслідки глобалізації економічних відносин. Як приклад наводиться діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК).Документ Аналіз процесів глобалізації економіки(2002) Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено наслідки глобалізації економічних відносин, а також роль що відіграють ТНК в Україні, як країні з трансформаційною економікою.Документ Антикризове управління підприємством готельного господарства в сучасних умовах господарювання(2019) Радько, Ігор Станіславович; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено антикризове управління підприємством готельного господарства в сучасних умовах господарювання.Документ Безпека життєдіяльності. Програма курсу(2004) Нікітіна, Тетяна АндріївнаКурс “Безпека життєдіяльності” вивчається студентами згідно освітньо – професійної програми підготовки бакалавра, спеціаліста і магістра напрямку 0501 – “Економіка і підприємництво”. Курс “Безпека життєдіяльності” має світоглядно – професійний характер. Метою курсу є забезпечити відповідні сучасним вимогам знання студентів про загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій, їх властивості, можливий вплив на життя і здоров’я людини та сформувати необхідні в майбутній практичній діяльності спеціаліста уміння і навички для їх ліквідації і запобігання їм, захисту людей та навколишнього середовища. Предметом вивчення курсу “Безпека життєдіяльності” є людина, аспекти її діяльності, усі фактори навколишнього середовища, процеси взаємного впливу людини і навколишнього середовища. У курсі “Безпека життєдіяльності” використовуються досягнення та методи фундаментальних та прикладних наук, зокрема: філософії, біології, фізики, психології, хімії, екології, соціології, медицини, правознавства тощо.The course "Safety" is studied by students of education - professional program for bachelors, and master's degrees in 0501 - "Economics and Entrepreneurship". The course "Safety" is ideologically - professional character. The aim of the course is to provide up to date knowledge of students about common patterns of occurrence and development risks, emergencies, their properties, the possible impact on human life and health and form required in the future practice of specialist skills and abilities to eliminate them and prevent them protect people and the environment. The subject of the course "Safety" is an individual aspects of its activities, all environmental factors, processes of mutual influence of humans and the environment. The course "Safety" and methods used to achieve fundamental and applied sciences, including: philosophy, biology, physics, psychology, chemistry, ecology, sociology, medicine, law, etc.Документ Валютний ринок України: проблеми та перспективи розвитку(2017) Складана, Владислава Володимирівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено валютний ринок України: проблеми та перспективи розвитку.Документ ВВП на душу населення - основний фактор і показник рівня життя(2018) Самовський, Євгеній Вячеславович; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено валовий внутрішній продукт на душу населення - основний фактор і показник рівня життяДокумент Визначення ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. Найбільш розповсюдженими формами здійснення консолідації капіталу в готельні й індустрії є стратегічні альянси та злиття і поглинання.Today's hospitality businesses make extensive use of capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to improve efficiency, maximize the company's profits and enhance its competitive advantages in the market. The most common forms of capital consolidation in the hospitality and industry are strategic alliances and mergers and acquisitions.Документ Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку(2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга СергіївнаВ сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесуДокумент Використання геродієтичного меню в ресторані готелю як засіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2022) Ярмош, Тетяна Анатоліївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаПотужним стимулом до розвитку готельного господарства є впровадження у діяльність готелю різноманітних інновацій. Інноваційні послуги готелю приваблюють нових гостей, сприяють збільшенню завантаження номерного фонду, збільшенню доходів від ресторанного господарства і доходів готелю в цілому. Надання таких інноваційних послуг в готелі які не надають підприємства-конкуренти сприяє підвищенню конкурентоспроможності готелю на ринку. Сьогодні зростає попит населення на здорове, функціональне харчування. Зокрема затребуваним є спеціальне харчування для людей похилого віку. Отже, актуальним є використання геродієтичного меню в ресторані готелю як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства. A powerful stimulus to the development of the hotel industry is the introduction of various innovations in the hotel. Providing such innovative services in the hotel that are not provided by competing companies helps to increase the competitiveness of the hotel in the market. Today, the population's demand for healthy, functional food is growing. In particular, special food for the elderly is in demand. Therefore, it is important to use the heroic menu in the hotel restaurant as a means of ensuring the competitiveness of the enterprise.Документ Використання засобів масової інформації у Public Relations в готельному бізнесі(2022) Золотарева, Евеліна Едуардівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаСьогодні готельний бізнес несе в собі великий потенціал для українського ринку, спроможний забезпечити постійні надходження до державного бюджету. В умовах конкуренції підприємства готельного бізнесу використовують різноманітні PR (Public Relations) акції у своїй маркетинговій діяльності. Інструменти PR дають можливість зробити готельне підприємство відомим в усьому світі, додаючи позитивного іміджу компанії. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю такого інструменту PR як засоби масової інформації (ЗМІ).Today, the hotel business has great potential for the Ukrainian market, able to provide constant revenues to the state budget. In conditions of competition, hotel businesses use a variety of PR (Public Relations) promotions in their marketing activities. PR tools make it possible to make a hotel business famous all over the world, adding a positive image of the company. Therefore, the introduction of such a PR tool as mass media is relevant in the hotel.Документ Використання сервісу TikTok в готельно-ресторанному бізнесі(2022) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаСучасний світ змінився під впливом пандемії і бізнес був змушений підлаштуватися під нові умови та використовувати більше можливостей що надає Інтернет. Для індустрії гостинності це надало можливість використати нові сервіси Інтернету та слідувати новим трендам для привернення уваги до свого готельного продукту та підвищення конкурентоспроможності на ринку. Однією із сучасних ідей просування готельного продукту на ринку є використання сервісу TikTok.The modern world has changed under the influence of the pandemic and business has been forced to adapt to new conditions and use more opportunities provided by the Internet. For the hospitality industry, this has enabled them to take advantage of new Internet services and follow new trends to attract attention to their hotel product and increase market competitiveness. One of the modern ideas for promoting a hotel product on the market is to use the TikTok service.Документ Використання інноваційних IT-технології як інструменту підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі м. Трускавець)(2024) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Широбокова, Анастасія ЛеонідівнаГотельні підприємства за для отримання переваг на ринку впроваджують у свою діяльність новітні IT-технології надають переваги. Актуальним є дослідження впливу інноваційних IT-технологій на підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуДокумент Внутрішнє інвестування як метод подолання економічної кризи в Україні(2018) Лабирина, Віталіна Олександрівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено внутрішнє інвестування як метод подолання економічної кризи в УкраїніДокумент Вплив діяльності транснаціональних корпорацій на національні економіки(2009) Нікітіна, Тетяна АндріївнаУ статті досліджено вплив транснаціональних корпорацій на національні економіки, зокрема країни що розвиваються, та з трансформаційною економікою. Виявлено основні наслідки впливу транснаціонального капіталу, як невід’ємної частини процесу глобалізації, на національні економіки, і, зокрема, на розвиток інфраструктурного сектору в країнах з трансформаційною економікою та тих, що розвиваються.Документ Вплив застосування сучасних клінінгових технологій на зростання прибутку готелю(2023) Нечипорук, Анна Юріївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЛюдство досягло високого рівню розвитку та комфорту життя, але це все не без шкоди навколишньому середовищу. Кожна розсудлива людина знає, що вже зараз потрібно міняти своє життя і рятувати планету. Осторонь не можуть залишатися й готелі, адже якщо в світі панує така ідеологія як екостиль життя, вони також повинні відповідати цьому. Готелі повинні йти в ногу з часу й змінюватися для покращення стану нашої планети. Використання в засобів розміщення екоматеріалів, екопродуктів, клінінгових технологій з позначкою «еко» це все з кожним роком вабить все більше гостей, тим самим підвищує доходи готелів. Humanity has reached a high level of development and comfort of life, but all this is not without harming the environment. Every reasonable person knows that it is necessary to change his life and save the planet right now. Hotels cannot remain aloof either, because if such an ideology as an eco-style of life reigns in the world, they must also correspond to it. Hotels must keep up with the times and change to improve the condition of our planet. The use of eco-materials, eco-products, and cleaning technologies with the "eco" mark in accommodations attracts more and more guests every year, thereby increasing hotel revenues.