Перегляд за Автор "Пантелєєва, О. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей(2001) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції. Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.Документ Теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування(2001) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові плану маркетингу як результату стратегічного маркетингового планування. Were considered components of the marketing plan how the result of strategic marketing planning.Документ Формування сучасної системи маркетингу в Україні(2000) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Цимбалюк, Людмила ГеоргіївнаРозглянуто особливості зародження та розвитку маркетингу в Україні. Were examined the features of the of origination and development of marketing in Ukraine.