Перегляд за Автор "Петрусь, Альона Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вивчення технологічних властивостей пшеничного тіста з додаванням пластівців круп’яних культур(2016) Петрусь, Альона Анатоліївна; Михонік, Лариса АнатоліївнаПерспективним напрямком розвитку хлібопекарської галузі в Україні, з метою створення хлібобулочних виробів лікувально-профілактичного призначення, є збільшення об’єму випуску хліба з використанням композиційних сумішей на основі продуктів переробки круп’яних культур, зокрема пластівців. Promising direction of the baking industry in Ukraine, to create baked goods preventive purpose is to increase the volume of production of bread using composite mixtures based processed products of cereals, including cereal.Документ Забезпечення конкурентних переваг продукції підприємства на ринку(2020) Петрусь, Альона АнатоліївнаДокумент Управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках(2022) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Петрусь, Альона АнатоліївнаВизначено основні характеристики, та напрями розвитку конкурентного потенціалу в розрізі його складових. Розглянуто конкурентний потенціал через призму конкурентних переваг та потенційних можливостей. Розглянуто теоретичні аспекти способів забезпечення та підвищення рівня конкурентного потенціалу, як одного з напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку. Обґрунтовано необхідність управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках, що є чинником підвищення їх конкурентоспроможності. The main characteristics and directions of development of competitive potential in the context of its components are determined. Competitive potential through the prism of competitive advantages and potential opportunities is considered. Theoretical aspects of ways to ensure and increase the level of competitive potential as one of the ways to increase the competitiveness of the enterprise in the foreign market are considered. The necessity of managing the competitive potential of food industry enterprises in foreign markets, which is a factor in increasing their competitiveness, is substantiated. The main directions of formation, increase, provision and maintenance of competitive potential in foreign markets are singled out.