Перегляд за Автор "Поверіна, Юлія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Event-маркетинг в системі маркетингової діяльності підприємств(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДокумент Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку(2013) Поверіна, Юлія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.Документ Передумови виникнення та сутність маркетингу вражень(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Реклама як складова маркетингових комунікацій(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна