Перегляд за Автор "Тріщ, Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія ОлександрівнаСтаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.Документ Проєкт рекламної кампанії для ресторану домашньої кухні «Пузата хата» (ТОВ «ФОРФУД»)(2020) Тріщ, Анастасія ОлександрівнаДокумент Розробка кампанії соціальної реклами на підтримку здорового способу життя(2022) Тріщ, Анастасія Олександрівна