Перегляд за Автор "Тур, Олександр Васильович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації(2022) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр Васильович; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена актуальним питанням правового регулювання трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками в площині кадрового адміністрування та діловодства. Проаналізовано та систематизовано організаційно-правову документальну базу, необхідну для забезпечення організації трудового процесу відповідно до норм чинного законодавства. Встановлено, що важливою частиною системи кадрового адміністрування суб’єктів господарювання є діловодство, що виконує роль посередника між законодавством про працю і системою управління персоналом. Розглянуто нормативні особливості ведення документації з особового складу, що фіксує етапи трудової діяльності найманих працівників. Надано правову характеристику трудовому договору, трудовому контракту, трудовій книжці; наказам по особовому складу, особовим карткам та особовим справам. Окреслено повноваження кадрової служби щодо обліку особового складу підприємства. Відзначено особливості кадрового діловодства в умовах військового стану, які свідчать про те, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». The article is devoted to topical issues of legal regulation of labor relations between the employer and employees in the field of personnel administration and record keeping. The organizational and legal documentary base necessary to ensure the organization of the labor process in accordance with the norms of current legislation has been analyzed and systematized. It has been established that an important part of the personnel administration system of business entities is the office administration, which acts as an intermediary between the labor legislation and the personnel management system. The regulatory features of personnel documentation recording the stages of employment of employees are considered. A legal description of the employment contract, employment contract, employment book is given; orders on personnel, personal cards and personal affairs. The authority of the personnel service regarding the accounting of the personnel of the enterprise is outlined. It is emphasized that the observance of key procedures guarantees the implementation of the labor resources management policy in accordance with the requirements of legislation and ethical norms, provides a civilized solution to problems and contradictions that arise between subjects of labor relations. Peculiarities of personnel administration under martial law are noted, which indicate that during the period of martial law, the norms of labor legislation are not applied in the part of relations regulated by the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations under Martial Law".Документ Імідж підприємства як чинник конкурентоспроможності господарюючого суб`єкта(2021) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр ВасильовичЗ’ясовано, що позитивний імідж підприємства це важлива та необхідна складова частина нематеріальних його активів, оскільки позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність підприємств, полегшує доступ до ресурсів, сприяє налагодженню міцних партнерських відносин, підвищенню лояльності споживачів до продукції, що випускається, та позиціонує їх як корпоративно-соціальний відповідальний елемент бізнесу. Також позитивний імідж підприємства посилює конкурентну позицію, що призводить до зростання його «ринкової влади», а опір різних контактних груп підприємству на ринку скорочується. It was found that a positive image of an enterprise is an important and necessary component of its intangible assets, since a positive image increases the competitiveness of enterprises, facilitates access to resources, contributes to the establishment of strong partnership relations, increases consumer loyalty to the products produced, and positions them as corporate -social a responsible element of business. Also, a positive image of the enterprise strengthens its competitive position, which leads to the growth of its "market power", and the resistance of various contact groups to the enterprise on the market is reduced.