Перегляд за Автор "Форостюк, Інна Вадимівна"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Викладання англійської мови здобувачам ЗВО в умовах дистанційного навчання(2021) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Викладання іноземної мови онлайн у ЗВО – проблеми і шляхи їх вирішення(2022) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Викладання іноземної мови у вищій школі в умовах дистанційного та змішаного навчання(2021) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті проаналізовані методичні аспекти викладанняіноземних мов у закладах вищої освіти та можливості використання сучасних он-лайн ресурсів та технологій у дистанційний період і під час змішаного навчання. На думку авторів питання впровадження інноваційних методів у вищій освіті України з урахуванням зазначених форм навчання є найбільш актуальним. Серед теоретичних та практичних підходів до вирішення зазначених проблем важливими і недостатньо розробленими на думку авторів є питання формування та підтримки мотивації студентів до результативного вивчення іноземних мов на заняттях у дистанційному форматі. У статті зазначаються чинники, які впливають на результат вивчення студентами іноземних мов при дистанційній роботі, виділяються проблеми, які стоять на заваді очікуваному результату, надаються приклади сайтів і платформ, які допомагають викладачам організувати навчання всім видам мовленнєвої діяльності он-лайн. Зазначаються відмінності у роботі в порівнянні з аудиторними заняттями. Авторами також описані результати он-лайн опитування студентів щодо їхнього відношення до вивчення іноземних мов дистанційно, цікавих для них видів робіт під час даної форми навчання. Окремі питання стосувалися особистої думки респондентів щодо видів робіт або організаційних моментів, які їм особливо сподобалися і не сподобалися при такій формі навчання. Зроблено висновок щодо основних аспектів роботи на он-лайн заняттях з іноземної мови у ЗВО при дистанційному та змішаному навчанні та перспектив досліджень у цих напрямках. Зазначається, що викладачі можуть успішно вирішити проблеми методичного, організаційного і психологічного характеру, пов’язані з навчанням у новому форматі. Існують, однак, чинники, які заважають використовувати на повну потужність он-лайн можливості: недостатнє технічне оснащення навчальних закладів, посилене навантаження на викладачів. Також зазначається, що студенти зацікавлені не тільки у дистанційних заняттях, але й в аудиторному спілкуванні. Змішане навчання виглядає перспективним, оскільки охоплює як сучасні технологічні можливості, так і традиційні підходи до навчального процесу.Документ Використання кейс-метода на заняттях з англійської мови з майбутніми спеціалістами в сфері туризма(2019) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті розкривається сутність кейс-методу, його класифікація та практичне використання у процесі викладання англійської мови студентам спеціальності «туризм»; розглядаються існуючи типи кейсів та компетенції, які викладач може формувати у студентів під час роботи із завданнями в рамках зазначеного метода. Автором наводяться приклади тем, на основі яких можна практикувати навчальний, тренувальний та аналітичний типи кейс-завдань, описується порядок підготовки і виконання творчо-теоретичного та практичного етапів. Особлива увага звертається на потенціал кейс методу, його комплексність та інтенсивність.Документ Використання методу community language learning при викладанні іноземної мови дорослим в університеті(2024) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаСистема навчання впродовж життя передбачає постійне залучення дорослої людини до навчального процесу, в тому числі і протягом різних періодів її професійної діяльності. Вивчення дорослими студентами іноземних мов займає одне з перших місць у ряду дисциплін, що опановуються такими учнями найчастіше. Відношення дорослих до навчання має свої психологічні особливості, що вимагає від викладачів їх вивчення, побудови процесу викладання предмету на засадах андрагогіки, використання на практиці методів роботи з дорослими групами. Університетська студентська спільнота являє собою аудиторію, яка за віковими рамками може відноситися до дорослої. Особливо це стосується студентів старших курсів і майбутніх магістрів, оскільки на даному етапі навчання студенти вже мають певний професійний досвід, володіють психологічною, соціальною і моральною зрілістю, часто є незалежними економічно, отримали певний життєвий досвід. Подібний досвід вони також мають у сфері вивченні іноземних мов, що полегшує вивчення предмету, але й водночас ставить певні бар’єри, які викладачу доводиться враховувати і долати під час роботи. У статті розглядається метод вивчення мови в спільноті: Community Language Learning (CLL), який на думку авторів враховує особливості роботи з дорослими студентами, допомагає створити психологічно комфортну атмосферу навчання, підвищити мотивацію до вивчення мови та покращити результат спільної діяльності, побачити практичну користь отриманих знань; надаються приклади навчальної діяльності викладача та студента, розглядаються питання ролі та місця рідної мови у вивченні іноземної мови дорослими, виокремлюються особливості викладання мови дорослим в університеті. Робиться висновок щодо доцільності впровадження елементів методу CLL у форматі комплексного методичного підходу при навчанні дорослих студентів у закладах вищої освіти, що створює умови для підвищення мотивації та результативності навчальної роботи. В той же час наголошується, що у зв’язку стрімкими соціально-економічними та політичними змінами у сучасному суспільстві необхідно посилювати увагу до нових методів, технологій і форм організації навчання дорослихДокумент До питання підготовки студентів та здобувачів наукового ступеню до міжнародного іспиту та ЗНО з англійської мови(2019) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаСтаття висвітлює актуальне питання необхідності складання міжнародних іспитів для підтвердження рівня знання англійської мови майбутніми науковцями. Розглядаються також методичні аспекти підготовки на прикладі частини «Читання та використання мови», як такої, що є вагомою та може бути найбільш складною при здачі Кембриджського іспиту В2 First, і в той же час є основою для більшості завдань у тестах ЗНО для вступу до магістратури. У статті подаються теоретичні та практичні рекомендації, що враховують міжнародний досвід.Документ Досвід розвитку та збереження української духовності та культури в українознавчих суботніх школах в США(2015) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті розглядається питання збереження української духовності і культури в багатонаціональному і багатокультурному середовищі на прикладі історії та практичної діяльності американських суботніх шкіл українознавства. Розглянуто основні фактори успішної діяльності шкіл як на початку їх роботи, так і на сучасному етапі.The matter of maintaining Ukrainian spirituality in multinational and another-language environment by the example of history and activity of American Saturday Schools of Ukrainian Studies. The factors of the successful operation of the schools in the beginning of their work as well as in the modern period has been considered.Документ Кейс-метод як сучасна технологія викладання іноземної мови професійного спрямування(2020) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Методичні аспекти формування навичок аудіювання при підготовці до здачі сертифікаційних іспитів(2020) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаУ статті висвітлюються методи формування та розвитку навичок сприйняття мови на слух на прикладах підготовки до складання іспиту ЗНО з іноземної мови та Кембриджських екзаменів рівнів В1 Preliminary і B2 First. Авторами розглянуті типи завдань, які подаються на зазначених іспитах, та організаційні підходи, що передують виконанню завдань з аудіювання, такі як вміння уважно прочитати умову, щоб виділити важливі елементи і сфокусуватися на тій інформації, яка має бути отримана в результаті прослуховування. Аналізуються деякі психофізіологічні механізми, задіяні у даному процесі – антиципація та прогнозування, що ґрунтуються на роботі довготривалої пам’яті, а також процес функціонування оперативної пам’яті, яка теж відіграє важливу роль у сприйнятті мови на слух.Документ Особливості підготовки майбутніх науковців до міжнародного іспиту на рівень володіння іноземною мовою(2019) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаДокумент Підвищення мотивації молоді до вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти(2018) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті розглянуто поняття мотивації, визначені зовнішні та внутрішні мотиваційні складові, а також у результаті аналізу проведеного опитування виділено, які з даних складових грають головну роль у процесі вивчення іноземних мов студентами закладів вищої освіти. Розглянуті сучасні методи посилення інтересу молоді до іноземних мов, зокрема можливості використання Інтернету та авторської платформи Moodle. Описані найбільш цікаві види діяльності, які пропонує платформа, та зовнішні ресурси, корисні для використання у процесі викладання іноземних мов.The article considers the definition of the motivation as the formed interest of students to receive significant achievements on the subject as a result of the professional activity of the teacher. It also underlines the motivation external and internal constituents and distinguishes, basing on the data of the questioning, and points out at those of them which play the main part in the process of learning foreign languages by the university students. It was found out that the improving the career prospects and need to communicate easily with people from the foreign countries are the leading internal motives for young people today. The assessment and avoidance of troubles at the university, in spite of being the leading external motivators of the education system, play the least role for the questioned groups of students. These facts have to obviously influence on the choice of methods of teaching at high school in contemporary situation. The article describes the aspects of providing language learning at the non-linguistic higher educational institutions using the educational platform Moodle. The philosophical approach of the platform is guided by social constructionist pedagogy. From a constructivist point of view, people actively “construct” new knowledge as they interact with their environment. At the same time constructionism asserts that learning is particularly effective when building and presenting something for others to experience. The paper also presents the most fruitful types of activities using by the teachers working with Moodle, which help achieve better results of the English learning process. The author considers such appropriate activities for teaching English using the next Moodle resources as Glossary, Forum and Chat. Hot Potato, as an external resource, is presented as an extremely useful one for constructing interactive tasks and getting better results of the learning process.Документ Розвиток культурної компетентності педагогів вищої школи(2020) Левченко, Вікторія; Форостюк, Інна ВадимівнаКультурна обізнаність визначається рівнем розвитку лінгвістичного, міжкультурного, соціально-культурного та особистісного компонентів. Чинники, які сприяють розвитку культурної обізнаності педагогів вищої школи: 1) когнітивні чинники; 2) ціннісні чинники; 3) поведінкові чинники. Дослідження окреслило завдання щодо розвитку культурної обізнаності педагогів вищої школи, що сприяє самовираженню та самовизначеності особистості. КлючовіДокумент Роль українознавчих шкіл у збереженні національної ідентичності української молоді за кордоном(2020) Форостюк, Інна ВадимівнаУ статті розглянутий стан і діяльність українознавчих шкіл, і шкіл вихідного дня у різних країнах світу. Такі школи сьогодні грають значну роль у збереженні української культури та духовності у багатонаціональному іншомовному культурному середовищі. Метою статті є стислий історичний огляд і висвітлення діяльності українознавчих шкіл в Сполучених Штатах, Канаді і Австралії, сучасний стан і перспективи їх розвитку та зв’язки з Україною. У статті наведений приклад школи українознавства імені Тараса Шевченка у м. Парма, штат Огайо, історія її роботи і сучасний стан. Розглянута ситуація налагодження зв’язків між українознавчими школам різних країн завдяки науковій діяльності Міжнародного інституту освіти, культури та зв’язків з діаспорою, результатом якої з’явилося проведення першого світового форуму українознавчих суботніх та недільних шкіл на якому були присутні викладачі тридцяти шести країн, а також комунікативна он-лайн платформа для обміну досвідом та навчальними матеріалами для модернізації та запровадження інновацій в освітній процес українських шкіл за кордоном, а також для поширення знань молоді українського походження про її культуру й історію. Цей результат важливий тим, що досі був відсутній реєстр українознавчих шкіл за кордоном, і це роз’єднує педагогів різних країн, в тому числі й України, обмежує їхні можливості обмінюватися досвідом. Вказано, що сучасна ситуація з переходом на дистанційну форму освіти розкрила можливості охоплення навчанням більшої кількості української молоді, що може збільшити кількість дітей завдяки зручності і новим технологіям. Зроблено висновок про значення українознавчих шкіл для підтримки та розвитку ідентичності молоді українського походження, про необхідність підтримки таких шкіл з боку України, а також про актуальність питання налагодження зв’язків викладачів шкіл з різних країн.Документ Ставлення українськоі молоді до вивчення іноземних мов у реальності сьогодення(2023) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Тренінг з міжкультурної комунікації у міжнародному освітньому проєкті(2024) Левченко, Вікторія Володимирівна; Форостюк, Інна ВадимівнаВ статті представлено тренінгова програма в рамках Конкурсу заявок Польсько-Української Ради молодіжних обмінів. Тренінг створено для підготовки психологів, соціальних педагогів, волонтерів для роботи в сфері міжкультурної комунікації молоді та практично спрямований на зміцнення міжнародного культурного діалогу. Тренінгова програма базується на парадигмі міжкультурної комунікації, має взаємопов’язані компоненти: поведінковий, когнітивний, афективний, смисловий. Учасники тренінгу навчаються базовим принципам побудови міжкультурного діалогу на основі різних аспектів міжкультурної комунікації: культурологічний, лінгвістичний, етичний, психологічний, соціально-комунікативний, професійно-прикладний. Розуміння мови і культури в тренінгу відбувається через створення метафори, компаративні завдання, адаптацію народних традицій та мистецтва до сучасності. Набуття нових смислів здійснюється внаслідок інтерпретації та рефлексії учасників проєкту. Представлена програма розрахована на вісім днів, реалізується в межах неформальної освіти з набуттям навичок міжкультурної взаємодії в різних формах роботи