Перегляд за Автор "Філоненко, Т. М."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вітчизняний ринок хлібобулочних виробів: сучасний стан та перспективи розвитку(2014) Струнін, Віктор Володимирович; Філоненко, Т. М.У статті досліджено стан хлібопекарської галузі харчової промисловості на сучасному етапі розвитку економіки, виявлено основні проблеми розвитку хлібопекарства, обґрунтовано напрями удосконалення та запропоновано шляхи їх вирішення. This article explores the state of the baking food industry at the present stage of economic development, identified the major problems of baking reasonably directions for improvement and proposed solutions.Документ Система управління програмою маркетингу на підприємствах-суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності в забезпеченні їх виходу на зовнішній ринок(2014) Філоненко, Т. М.; Тюха, Ірина ВолодимирівнаМаркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану - стратегії маркетингу для товарів і послуг фірми. Marketing as a complex phenomenon that is paramount to the success of any enterprise, involves the development of an overall plan - a marketing strategy for products and services company.