Перегляд за Автор "Ханбабаєв, Р. Р."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз маркетингових заходів торговельної мережі методами Text Mining(2020) Грибков, Сергій Віталійович; Ханбабаєв, Р. Р.; Харкянен, Олена ВалеріївнаУ статті досліджено та проаналізовано методи Data Mining для формування й оцінки маркетингових заходів торговельної мережі. Особливу увагу приділено аналізу технології Text Mining. Це інструментарій, розроблений на основі базових технологій Data Mining у поєднанні зі статистичним і лінгвістичним аналізами, методами штучного інтелекту, який дає змогу здійснювати пошук тенденцій, шаблонів і взаємозв'язків у неструктурованих текстах для прийняття управлінських рішень.Наведено приклад реалізації моделей Text Mining у компонентному програмному пакеті Orange з використанням Twitter API. Робочі моделі для практичної реалізації завдань торговельної мережі сформовані на основі набору віджетів Orange. Результат дослідження візуалізовано у вигляді діаграм і хмар зі слів, які зручно переглядати й аналізувати.