Перегляд за Автор "Черкасова, Вікторія Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринку(2015) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія ВалеріївнаВизначено сутність бенчмаркінгу та причини його застосування в діяльності компаній. Розглянуто види бенчмаркінгового аналізу. Обґрунтовано етапи проведення бенчмаркінгового дослідження. Наведено змістовні приклади застосування бенчмаркінгу у різних галузях економіки. The essence of benchmarking and the reasons for its application in companies. Listed species benchmarking analysis. Grounded stages of the benchmarking study. Shows meaningful examples of benchmarking in various industries.Документ Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія Валеріївна; Розумей, Світлана БорисівнаОбґрунтовано теоретичні підходи до появи сучасних концепцій управляння маркетингом. Розглянуто сутність нових маркетингових концепцій. Висвітлено досвід ТОВ «Ферреро Україна» у застосуванні сучасних підходів у практичній діяльності. Theoretical approaches to the advent of modern management concepts marketing. The essence of the new marketing concepts. The experience of «Ferrero Ukraine» in the use of modern approaches in practice.Документ Особливості маркетингової діяльності ТОВ «Ферреро Україна» на ринку кондитерських виробів(2014) Черкасова, Вікторія ВалеріївнаКондитерський ринок України представлений багато численними виробниками і характеризується динамічним і бурхливим розвитком. Confectionery market of Ukraine presented many many manufacturers and is characterized by dynamic and rapid development.Документ Природно-ресурсний потенціал як фактор економічного зростання України(2014) Черкасова, Вікторія Валеріївна; Гаркавко, Віктор КостянтиновичУкраїна займає вигідне економіко-географічне положення відносно інших держав та географічних одиниць. Проте сьогодні актуальною проблемою для держави стає правильне розподілення свого природно-ресурсного потенціалу, зважаючи на два головні чинники: на особливості географічного та демографічного клімату. Саме особливість географічного положення в країні, її природних умов, та ресурсного потенціалу породжує чимало проблем на шляху до економічного зростання. Ukraine has favorable economic and geographical position in relation to other countries and geographic units. Today, however, an urgent problem for the state is the proper distribution of its natural resource potential, due to two main factors: the geographical and demographic features of the climate. This feature of the geographical location of the country, its natural environment and resource potential of generating a lot of problems on the road to economic growth.