Перегляд за Автор "Шевчук, Анастасія Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінювання комплексу просування продукції підприємства(2020) Шевчук, Анастасія АндріївнаДокумент Оцінювання конкурентних позицій підприємства на ринку(2022) Шевчук, Анастасія АндріївнаДокумент Удосконалення методичних підходів до визначення стратегії розвитку підприємства методом SPACE-аналізу(2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шевчук, Анастасія АндріївнаВ результаті проведених досліджень визначено, що не існує конкретного алгоритму розрахунків довірчих інтервалів при виконанні SPACE-аналізу, тож була запропонована покрокова схема їх визначення з можливістю отримання достовірних результатів і усунення певного суб’єктивізму при опитуванні експертів. Було з’ясовано специфічні критерії для фармацевтичної галузі, які оцінюються у рамках кожного фактору під час проведення SPACE-аналізу. Шляхом апробації удосконаленої методики було співставлено результати SPACE-аналізу у форматі детермінованих чисел з результатами аналізу методом SPACE з використанням довірчих інтервалів. Порівняння показало, що використання довірчих інтервалів дозволяє здійснити стратегічну оцінку стану підприємств фармацевтичного ринку більш точно та достовірно, особливо в умовах високого рівня невизначеності зовнішнього середовища.