Перегляд за Автор "Шиліна, Вікторія Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.Документ Використання інструментів маркетингу при просуванні послуг підприємства(2023) Шиліна, Вікторія ЮріївнаДокумент Вплив пандемії на розвиток агробізнесу України(2020) Швед, Тетяна Володимирівна; Шиліна, Вікторія ЮріївнаАгробізнес України є основною ланкою забезпечення продовольчої безпеки країни та поповнення експортних статей бюджету, тому є важливим визначення загроз та перспектив його розвитку, особливо, враховуючи сучасні умови. Agribusiness of Ukraine is the main link in ensuring the country's food security and replenishment of export items of the budget, therefore it is important to determine the threats and prospects of its development, especially, taking into account modern conditions.Документ Концепція сталого інклюзивного економічного зростання(2020) Шиліна, Вікторія Юріївна; Соломка, Ольга МиколаївнаРозкрито сучасні тренди, що визначають глобальний розвиток. Поняття інклюзивного розвитку розглянуто як нова економічна модель, спрямована на створення збалансованої соціально-економічної системи з урахуванням соціальної рівності, факторів навколишнього середовища і природних ресурсів.Документ Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг(2023) Капінус, Лариса Василівна; Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи формування діджитал-стратегії на сучасному етапі розвитку цифрової економіки. Встановлено, що цифрова комунікація через інтернет-канали та цифрові носії поза Мережею забезпечує просування товарів і послуг на ринок. Розкрито сутність поняття «цифровий мар- кетинг» як виду маркетингу, який дозволяє охопити онлайн- та офлайн-споживачів, що використовують планшети, мобільні телефони, грають в ігри, завантажують застосунки, та поняття «діджитал-стратегія» як складову цифрового маркетингу, яка розробляється на аналітичних даних, що дозволяють робити точні висновки про ефективність різних каналів просування. Встановлено етапи розроблення діджитал-страте- гії за допомогою використання різних на вибір каналів: електронна пошта, інфлюенс-маркетинг; соціальні мережі; дисплейна або медійна реклама; пошуковий маркетинг; відеоігри; відеореклама; інфографіка. Од- нією з ідей завоювання лояльності споживачів та впізнаваності бренду є створення підприємством гуртків (добровільних об'єднань за інтересами), які б дозволяли формувати, розвивати та поглиблювати знання людей з певного виду діяльності, перетворюючи їх на цільову аудиторію. Метою статті є формування пропозицій щодо розроблення digital-стратегії для гуртків, що працюють на ринку України, з метою по- інформування та залучення цільової аудиторії. Було виявлено, що одним із каналів діджитал-маркетингу є мобільні застосунки, які користуються попитом серед населення. Для того, щоб перевірити доцільність впровадження ідеї інформаційно-рекламного додатку для гуртків за допомогою аналітичного методу було досліджено потребу гуртків та їхньої цільової аудиторії у пошуку інформації про діяльність гуртків. До- сліджено співвідношення зареєстрованих в Україні та Німеччині гуртків через пошукову систему Google. Відповідно до проведеного дослідження можна стверджувати, що такі підприємства, як гуртки, спортивні секції тощо потребують платформу для поширення обізнаності про діяльність серед населення. Запро- поновано діджитал-стратегію поінформування та залучення клієнтів за допомогою створення мобільно- го застосунку з подібним функціоналом, як у маркетплейсів, та його поєднання з соціальною мережею «Інстаграм». Такий додаток повинен стати гідним конкурентом системі пошуку Google Maps, пошуковій системі SEO, таргетованій рекламі в соціальних мережах таких, як Instagram, в сфері рекламування та по- ширення інформації про діяльність культурно-творчих гуртків, як на українському ринку, так і на ринку інших країн, наприклад ринку Німеччини.Документ Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЕфективність роботи підприємства визначається тим, як швидко та якою ціною досягається головна ціль підприємства. Оскільки кожне підприємство має більше ніж одну ціль, то щоб побудувати правильну маркетингову стратегію та для полегшення процесу подальшого аналізу результатів діяльності, цілі повинні бути упорядковані. Метод «дерево цілей» є одним зі способів упорядкування цілей підприємства.Документ Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаОтже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.Документ Обґрунтування маркетингових рішень щодо досягнення стратегічних орієнтирів підприємства з використанням методу GAP-аналізу(2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шиліна, Вікторія ЮріївнаУ статті детально розглянуто методологію проведення GAP-аналізу при обґрунтуванні стратегічних маркетингових цілей підприємства шляхом виявлення розривів між його стратегічними орієнтирами та ринковими можливостями, аналізу стратегічних та тактичних розривів та визначення способів їх усунення задля досягнення поставленої підприємством мети.Документ Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаВійськове вторгнення з боку російської федерації змінило не тільки життя людей, але й життя підприємств. Понад 3,5 мільйонів громадян України були вимушені емігрувати за кордон, мільйон з яких знайшли прихисток в Німеччині [2]. Складна ситуація з електропостачанням також внесла свої корективи в графіки роботи підприємств, а підвищення рівня інфляції призводить до зменшення купівельної спроможності українців, що залишились в країні. Аби вижити в таких екстремальних умовах, підприємство потребує правильної маркетингової стратегії. В матеріалах тез було представлено можливу модель окреслення пристосованих до реалій ринку стратегічних цілей та пропозиції стосовно їх втілення.Документ Роль статистичних досліджень у діяльності таргетолога(2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Шиліна, Вікторія ЮріївнаУ статті було розглянуто та проаналізовано роль статистичних досліджень у «молодій» професії – «таргетолог». Вивчено роботи деяких українських вчених, зокрема було розглянуто практичні матеріали двох українських шкіл таргету. Аргументи про взаємозалежність таких наук, як маркетинг та статистика, висвітлюються на прикладі взаємозалежності між маркетингом SMM - таргетуванням та наукою "статистика". Усі аргументи мають реальне підтвердження, перевірене багатьма практиками в галузі націлювання. Проблема підкреслюється тим, що нещодавно соціальні мережі перестали бути просто розважальною платформою. Відтепер соціальні мережі - це середовище для бізнесу з багатим ресурсом потенційних клієнтів. Тому існує гостра потреба у нових спеціальностях та спеціалістах. Як відомо: все нове - це красиво перероблене старе. Отже, виходячи з цього, можна сказати, що нові професії базуються на фундаменті «старих» наук. The article considered and analyzed the role of statistical research in the "young" profession - "target scientist". The works of some Ukrainian scientists were studied, in particular, the practical materials of two Ukrainian target schools were considered. Arguments about the interdependence of such sciences as marketing and statistics are highlighted on the example of the interdependence between SMM marketing - targeting and the science of "statistics". All arguments have real-world support, tested by many practitioners in the field of targeting. The problem is highlighted by the fact that social networks have recently ceased to be just an entertainment platform. From now on, social networks are an environment for business with a rich resource of potential customers. Therefore, there is an urgent need for new specialties and specialists. As you know: everything new is a beautifully reworked old. So, based on this, we can say that new professions are based on the foundation of "old" sciences.Документ Стан та перспективи розвитку Німеччини, як елементу єврозони, в умовах пандемії та військової агресії рф проти України(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаРосійська загарбницька війна в Україні негативно впливає на перспективи світової економіки та веде за собою велику політичну невизначеність. Підвищення цін на енергоносії та сировину, втрата експорту продовольства та добрив з України та Росії є небезпечними наслідками, які спровокують послаблення економічного зростання, особливо в Європейському Союзі на прикладі Німеччини, як одної з провідних країн союзу.Документ Сутність поняття інструментів комплексу маркетингових комунікацій(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаПроведене дослідження демонструє, що серед учених дійсно відсутнє єдине уявлення про інструменти комплексу маркетингових комунікацій, проте також видно, що всі визначення є здебільшого подібними між собою, та різняться назвою певного інструменту, чи наповненістю: одні позиції мають більш узагальнюючий характер, інші – деталізуючий. Тим не менш можна виділити чотири основні найчастіше згадані інструменти: реклама, у сенсі поширення інформації від підприємства до споживача; стимулювання збуту (продажу), як спосіб короткочасної та моментальної зміни рішення споживача у напрямку дії – купівлі товару / послуги; зв’язки з громадськістю або паблік рилейшинз, як такий інструмент, що допомагає у формуванні правильного образу бренду за допомогою різних каналів інформаційного простору; персональний (особистий) продаж, як такий, що відбувається в процесі безпосередньої взаємодії представника підприємства та споживача.