Перегляд за Автор "Gulka, Victoria"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Content marketing as an effective tool for promotion of goods and services on the internet(2021) Belova, Tatyana; Gulka, VictoriaThis article is devoted to revealing the essence of the concept of content marketing. The meaning of the concept "Content Marketing" is given. It has been proven that with the help of high-quality content that will be interesting and useful for a certain target audience, it is possible to build a connection between the brand and the consumer. The criteria that effective content marketing must meet are given. Recommendations for creating quality content and goals that help to achieve the use of this promotion tool are also considered. Дана стаття присвячена розкриттю сутності поняття контент-маркетингу. Надано зміст поняття «Контент-маркетинг». Доведено, що за допомогою високоякісного контенту, який буде цікавим та корисним для певної цільової аудиторії, можна вибудувати зв’язок між брендом та споживачем. Наведено критерії, яким повинен відповідати ефективний контент-маркетинг. Також розглядаються рекомендації щодо створення якісного контенту і цілей, яких допомагає досягти застосування даного інструменту просування.Документ Green marketing as a component of the social responsible marketing concept(2020) Gulka, Victoria; Nikitenko, OlgaДосвід передових компаній показує ефективність та очевидні переваги зосередження підприємницької діяльності на перспективах довгострокового розвитку. Як результат, все більше компаній усвідомлюють роль та важливість дотримання принципів соціально відповідального маркетингу. Однією з важливих складових багатогранної концепції соціальної відповідальності є так званий зелений маркетинг. Зелений маркетинг передбачає виробничу діяльність для задоволення екологічних потреб суспільства з усією охороною навколишнього середовища. The experience of advanced companies shows the efficiency and the obvious benefits of focusing entrepreneurial activity on long-term development prospects. As a result, more and more companies are becoming aware of the role and importance of adhering to the principles of socially responsible marketing. One of the important components of a multifaceted concept of social responsibility is the so-called green marketing. Green marketing involves manufacturing activities to meet the environmental needs of society with all environmental protection.