Перегляд за Автор "Kitov, Nicholay"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Philosophy of company(2019) Chubenko, Larysa; Mykhalevych, Artur; Skyibida, Valeriya; Kitov, NicholayThe philosophy of the enterprise is a set of principles and rules of relations between workers and employees, a peculiar system of values and beliefs, which is perceived voluntarily or in the process of education by all personnel of the enterprise. One can say more simply - this is the "moral code" of behavior in the enterprise. Філософія підприємства – це сукупність принципів і правил взаємовідносин робітників і службовців, своєрідна система цінностей і переконань, яка сприймається добровільно чи в про- цесі виховання всім персоналом підприємства. Можна сказати простіше – це “моральний кодекс” поведінки на підприємстві.Документ Philosophy of marketing in the development of milk proccesing enterprises in Ukraine(2019) Chubenko, Larysa; Mykhalevych, Artur; Sapigа, Victoria; Kitov, NicholayThe philosophy of the company is one of the main factors influencing the quality of the marketing strategy, therefore planning of the innovative development of the enterprise ensures the possibility of taking into account future tasks, identifying the main needs of the market, influencing the changes in the external environment, forcing the enterprises to constantly carry out innovative activities aimed at development and implementation modern equipment, state-of-the-art equipment, technology, projects to determine the output of products on the domestic and foreign markets through the use of rational management and analysis.Філософія підприємства є одним із основних чинників, які впливають на якість маркетингової стратегії, тому планування інноваційного розвитку підприємства забезпечує можливість врахування майбутніх завдань, визначення основних потреб ринку, здійснення впливу на зміни зовнішнього середовища, змушує підприємства постійно здійснювати інноваційну діяльність, спрямовану на розробку і впровадження сучасного обладнання, новітньої техніки, технології, проектів з визначенням виходу продукції на внутрішній та зовнішній ринки за допомогою стратегічного управління та аналізу.