Перегляд за Автор "Kravtsov, Sergiy"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Information technologies as a factor of increase of use effectiveness of natural and cultural heritage for tourism development(2005) Kravtsov, SergiyThis work shows the importance of providing tourist resources information. Same examples of solving the problem of tourist product information shortage abroad are given. On the basis of these examples we suggest opening an information center in the Donbass region with the purpose of creation of more effective region potential. Special attention is given to receiving Polish tourists in connection with deepening of Poland-Ukraine relations.Документ Internal marketing management in Ukrainian chained-brand hotels(Baltija Publishing, 2017) Kravtsov, SergiyThe purpose of this scientific research is clarification of the level of importance of the internal marketing activity in chained-brand hotels and recognizing of the effectiveness of the internal marketing functioning in these enterprises. Метою даного наукового дослідження є з'ясування рівня важливості внутрішньої маркетингової діяльності в мережевих готелях та визначення ефективності внутрішнього маркетингу для функціонування цих підприємств.Документ La création du centre touristique d'information pour l'accueil des touristes de la Pologne(2005) Kravtsov, SergiyL'opportunité de créer un centre d'information touristique dans la région de Donetsk pour l'accueil des touristes de la Pologne.Документ Les possibilités de la creation du nouveau système de l’imposition utilisant l’experience d’autres pays(2004) Kravtsov, SergiyLe but de ce travail est une tentative de combiner les expériences les plus efficaces de différents pays dans le domaine de la fiscalité en vue de les utiliser dans le système fiscal ukrainien. The aim of this work is to attempt to combine the most effective experience of different countries in the field of taxation with the prospect of using them in the Ukrainian tax system.Документ The marketing information system of the tourism enterprise(2017) Kravtsov, SergiyThe article is devoted to the research of the essence and the structure of the marketing information system of tourism enterprise. A current state of the marketing information system of tour operators and tour agents in Ukraine is analyzed. The schematic for improvement of marketing information system of Ukrainian tourist enterprises is created.