08.06.01 - Економіка, організіція і управління підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7371
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Залізничний транспорт України: основні тенденції розвитку(2017) Минко, Лілія Миколаївна; Стецюк, Яна ЮріївнаРозглянуто Міжнародні транспортні коридор. Та такі види перевезень, як контейнерні та контрейлерні перевезення. Проаналізовано стан розвитку Української залізниці протягом 2013-2015 рр. Визначено основні тенденції та пріоритетні напрями розвитку.Документ Методичне забезпечення стратегічного планування та фінансових можливостей реалізації стратегії(2006) Юрій, Едуард ОлександровичСтратегічне планування визначене як процес формування загальних цілей організації та відповідних йому функціональних стратегічних цілей, розроблених з врахуванням ресурсних можливостей підприємства, та направлених на ефективну реалізацію загальних цілей. Стратегічними цілями підприємств харчової промисловості в умовах невизначеності зовнішнього середовища є: концентрування на привабливих ринках; збільшення ринкового сегменту; утримання існуючих ринкових позицій. The strategic planning is certain as process of forming of general aims of organization and proper to him functional strategic aims, developed taking into account resources possibilities of enterprise, and general aims directed on effective realization. By the strategic aims of enterprises of food retail industry terms of vagueness of external environment come forward: concentration at the attractive markets, increase of market segment; withholding of existent markets positions.Документ Стратегія маркетингу молокопереробних підприємств АПК(2006) Тошина, Наталія МиколаївнаВ дисертаційній роботі висвітлено теоретико-практичні та методичні аспекти розробки стратегії маркетингу молокопереробних підприємств АПК. Розглянуто сутність стратегії, маркетингової стратегії; обґрунтовано методи й прийоми дослідження, які визначають використання стратегії для розвитку молокопереробних підприємств. Визначено обмеженість ринку молока і молоко продукції, а також фактори, які впливають на них. Проведено маркетинговий аналіз молокопереробної галузі за допомогою методів стратегічного аналізу та виявлено залежність між обсягом продажу продукції підприємства та ринковою часткою, яку займає продукція. Запропоновано методику визначення конкурентоспроможності молочної продукції. Scientific research depicts theoretical, practical and methodical aspects of working out the marketing strategy of milk processing and packing enterprises. The essence of the marketing strategy is investigated; the methods and devices of the research that determine the usage of the strategy for the development of milk processing and packing enterprises are substantiated. The marketing analysis of milk processing and packing field is made by means of the methods of strategic analysis. As a result, the dependence between product profitableness of an enterprise and market part, shares the production, is discovered. The methods of determining the competitiveness of the dairy production are recommended.Документ Напрями підвищення ефективності управління результатами діяльності підприємств хлібопекарської промисловості Київського регіону(2003) Темчишина, Юлія ЛеонідівнаДисертацію присвячено розв’язанню теоретичних, інформаційно-методичних та прикладних проблем управління формуванням результатів діяльності підприємств хлібопекарської промисловості в Київському регіоні в умовах трансформаційної економіки України. The dissertation aims at solving theoretical, informational/methodical and applied problems related to managing activity results of enterprises of the baking industry in the Kyiv region under economic transformations in Ukraine.Документ Економічні методи регулювання виробництва та реалізації м’ясної продукції в ринкових умовах в Україні(2001) Тарасюк, Галина МиколаївнаДисертація є рукописом, який містить: узагальнені теоретичні положення економічних методів регулювання виробництва та реалізації м’ясних продуктів; аналіз сучасного стану виробництва та реалізації продукції м’ясної промисловості; аналіз впливу податкової, цінової, кредитної політики та інших методів регулювання на ефективність виробництва; розроблені пропозиції щодо вдосконалення економічних методів регулювання виробництва та реалізації м’ясної продукції та заходи для подолання спаду виробництва в галузі, підвищення ефективності виробництва та забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних м’ясних продуктів.Документ Розвиток малого бізнесу в агропромисловій сфері прикордонного регіону України(2005) Стегура, Василь ВасильовичУ дисертації сформульовані і обґрунтовані теоретико-методологічні положення економіки, організації і управління підприємствами малого бізнесу в агропромисловій сфері прикордонного регіону України. Розкриті смислове поле підприємництва та підприємницького середовища, викладена методологія обґрунтування розвитку малого бізнесу в реальному секторі економіки, а також специфічні особливості розвитку і формування підприємництва в прикордонному регіоні. In the dissertation are formulated and the theoretical-methodological bases of economy, organization and management of the enterprises of small business in agroindustrial sphere of frontier region are proved. Are opened economic essence of business in real sector of economy and its (her) role in development of frontier region.Документ Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі пивоварної галузі України)(2005) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертацію присвячено питанням теоретичного узагальнення та розробці методичних засад стратегічного планування на підприємствах пивоварної галузі України в умовах невизначеності оточуючого середовища. The Dissertation is devoted to the theoretical summary decisions and the development of methodical basis for the brewing trade strategic planning in Ukraine under the conditions of environment uncertainty.Документ Теоретико-методичні основи аналізу та врахування господарського ризику в діяльності підприємств (на прикладі хлібопекарської галузі)(2006) Скопенко, Наталія СтепанівнаДисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних і практичних засад інтегральної оцінки та врахування ризику в обґрунтуванні основних напрямів ефективного управління господарською діяльністю підприємств хлібопекарської галузі. Представлена робота дозволяє дослідити сукупність ризиків господарської діяльності підприємств хлібопекарської галузі та розробити універсальні рекомендації управління ризиками на єдиній методичній основі. The dissertation is dedicated to development of theoretical, methodological and practical backgrounds of the integral assessment and consideration of risk for justification of the main directions of effective management of bakeries. The manuscript allows to study all the bakery business risks as a whole and to develop the universal recommendations of risk management based on the single methodology.Документ Стратегія трансформації управління виноградарсько-виноробними підприємствами Криму(2003) Сафонов, Віктор ОлексійовичДисертація присвячена вивченню закономірностей трансформації управління виноградарсько-виноробними підприємствами в умовах переходу до ринкових відносин і розробки теоретичних положень та практичних рекомендацій з удосконалювання структури, функцій і методів управління виноградарсько-виноробними підприємствами. The dissertation is devoted to study of laws of management transformation at viticulture and winemaking enterprises in conditions of transition to the market relations and development of both theoretical rules and practical recommendations for perfection in structure, functions and methods of management at viticulture and winemaking enterprises.Документ Удосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів(2004) Репіч, Тетяна АнатоліївнаДисертацію присвячено питанням розроблення і удосконалення конкурентних стратегій розвитку підприємств хлібопекарської промисловості як гравців локального товарного і територіального ринку і відповідно практичних рекомендацій щодо їхнього впровадження в сучасних умовах ринку обмеженого ресурсу. The thesis is dedicated to the questions of elaboration and improvement of bakery enterprises competitive strategies as the players of local commodity and territorial markets and accordingly as to their introduction in modern conditions of limited resource market.