Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні методи дослідження ефективності рекламної кампанії
    (2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна
    Для повноцінного аналізу рекламної кампанії потрібно досліджувати як економічну, так і комунікаційну ефективність, що дозволить підприємству отримати об’єктивну інформацію, зменшити ризики та підвищити ефективність своєї рекламної та комерційної діяльності в цілому. For a full analysis of the campaign need to investigate both economic efficiency and communication, which will allow the company to obtain objective information, reduce risks and increase the effectiveness of its advertising and commerce in general.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства
    (2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Зоренко, А. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Запорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new markets