Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32864
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Управління поведінкою споживачів продукції підприємства(2022) Покора, Ольга АндріївнаДокумент Діагностика рівня задоволеності споживачів продукцією підприємства(2022) Мацарський, Павло ОлександровичДокумент Оцінювання мотивації споживачів товарів підприємства(2022) Ігнатенко, Анастасія АнатоліївнаДокумент Визначення особливостей поведінки споживачів продукції підприємства(2021) Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Формування поведінкових моделей споживачів продукції підприємства(2021) Сидоренко, Аліна ВікторівнаДокумент Методичні підходи до визначення маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів продукції підприємства(2021) Плотнікова, Ганна СергіївнаДокумент Управління емоціями та враженнями покупців товарів підприємства(2021) Зубак, Тетяна АнатоліївнаДокумент Обгрунтування маркетингових інструментів в процесі прийняття рішення про купівлю товарів підприємства(2021) Бульба, Дмитро ОлеговичДокумент Вивчення чинників маркетингового впливу на поведінку споживачів(2020) Павлюкова, Анастасія ДмитрівнаДокумент Формування критеріїв лояльності споживачів до товарів підприємства(2020) Кондратенко, Владислав Вячеславович