Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32864
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Дослiдження каналiв розподiлу продукції підприємства(2024) Герасименко, Катерина ОлександрівнаДокумент Оцінювання характеристик споживачів як елементу маркетингового середовища(2024) Гергель, Іван ВолодимировичДокумент Моніторинг внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства(2024) Лопан (Нагорнюк), Катерина ОлексіївнаДокумент Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства у сфері B2C(2024) Юрченко, Марина ОлександрівнаДокумент Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства(2024) Усенко, Олександр ОлександровичДокумент Особливості маркетингової стратегії закладу ресторанного господарства(2024) Путря, Поліна СтаніславівнаДокумент Проєкт рекламної кампанії для ПрАТ «Монделіс Україна»(2023) Кочемірова, Каміла АртурівнаДокумент Методичні підходи до формування товарного міксу підприємства(2023) Копиленко, Анастасія АнатоліївнаДокумент Формування каналів розподілу продукції підприємства(2023) Чередник, Антон ВолодимировичДокумент Проєкт рекламної кампанії для ПрАТ «Обухівський молокозавод»(2022) Жук, Вілена Вадимівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »