Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32864
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства у сфері B2C(2024) Юрченко, Марина ОлександрівнаДокумент Використання сучасних технологій маркетингових досліджень у визначенні цільового ринку і споживачів продукції підприємства(2023) Король, Петро ОлександровичДокумент Вибір та обґрунтування стратегій охоплення ринку для підприємства(2023) Бахмач, Аліна ВолодимирівнаДокумент Формування цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства(2023) Коломієць, Анастасія АнатоліївнаДокумент Оцінювання споживачів та цільового ринку підприємства(2022) Круглікова, Марія ЮріївнаДокумент Оцінювання поведінки споживачів продукції підприємства(2022) Медвідь, Володимир ВалерійовичДокумент Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства(2022) Коваленко, Наталія ПавлівнаДокумент Визначення оптимальної ринкової позиції товарів підприємства з урахуванням потреб цільового ринку(2022) Краснова, Яна СергіївнаДокумент Визначення цільового ринку підприємства та можливостей позиціювання товарів на ньому(2022) Коваль, Олександра ОлександрівнаДокумент Оцінювання цільового ринку і споживачів продукції підприємства(2021) Шевченко, Олеся Григорівна