Навчально-методичні матеріали

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вища математика
    (2007) Мартиненко, Михайло Антонович; Нещадим, Олександр Михайлович; Сафонов, Володимир Михайлович
    Конспект лекцій створено відповідно до навчальної програми дисципліни „Вища математика” для економічних спеціальностей. Теоретичний матеріал супроводжується достатньою кількістю типових прикладів і задач з економічним змістом. Наприкінці кожної лекції наведено ряд основних теоретичних запитань та практичних завдань з відповідями для самоконтролю. Розрахований на студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання. Lecture was created according to curriculum subjects "Higher Mathematics" economic specialties. The theoretical material is accompanied by a sufficient number of typical examples and problems with economic content. At the end of each lecture are a number of key theoretical issues and practical problems with answers for self. Designed for students of economic specialties of all forms of learning.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія ймовірностей і математична статистика : конспект лекцій
    (2007) Мартиненко, Михайло Антонович; Лебедєва, Ірина Валеріївна; Сафонов, Володимир Михайлович
    Згідно з програмою дисципліни „Теорія ймовірностей і математична статистика” розглядається теоретичний матеріал, який подається у формі лекцій і супроводжується прикладами типових задач із економічної теорії. Наприкінці кожної лекції наведено перелік основних запитань і достатня кількість завдань для самоконтролю та індивідуальної роботи студентів. Розраховано на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів усіх форм навчання. According to the program subject "Probability Theory and Mathematical Statistics" is considered the theoretical material that is supplied in the form of lectures and accompanied by examples of typical problems of economic theory. At the end of each lecture is a list of basic questions and enough tasks for self-control and individual work of students. Designed for students of economic specialties of higher educational institutions of all forms of learning.