Навчально-методичні матеріали
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Історія туризму(2013) Верес, Катерина ОлександрівнаІсторичний підхід до вивчення історії туризму здійснюється з метою виявлення основних етапів його становлення і логіки розвитку. Здійснити це можна шляхом вивчення передісторії туризму в різних культурах і епохах, тобто розвитку системи гостинності, історії транспорту, ментальності. Важливо прослідкувати, як впливали подорожі на розвиток культури і науки, та як особливості духовної культури змінювали, в свою чергу, мотиви і характер подорожей. The historical approach to the study of the history of tourism carried out to identify the main stages of its formation and development of logic. You can accomplish this by researching the background of tourism in different cultures and eras, that the development of hospitality, transport history, mentality. It is important to show how traveling influenced the development of culture and science, and as a particular spiritual culture changed, in turn, motives and nature trips.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до проведення рольових і комунікативних ігор для студентів ІІ курсу факультетів економіки та менеджменту та обліку, фінансів та підприємницької діяльності денної форми навчання, Ч. 2(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаМетодичні вказівки спрямовані на формування комунікативної мовленнєвої компетенції в особистісній, публічній, освітній та професійній сферах у процесі інтерактивної діяльності.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до проведення рольових і комунікативних ігор для студентів І-ІІ курсів факультетів економіки та менеджменту, обліку, фінансів та підприємницької діяльності, автоматизованих комп’ютерних систем денної форми навчання, Ч. 1(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаМетодичні вказівки спрямовані на формування комунікативної мовленнєвої компетенції в особистісній, публічній, освітній та професійній сферах у процесі інтерактивної діяльності.