Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті досліджено інструменти інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи для покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу. In the article is investigational instruments of internet-merchandising and features of their use in trade internet-shops, comparative description receptions of merchandising traditional and virtual trade is carried out, measures are offered for the improvement of efficiency of sales through the World network.

Опис

Ключові слова

електронний мерчандайзинг, інтернет-магазин, веб-сайт, electronic merchandising, internet-shop, web-site, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5 (143). – С. 125-132.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced