Використання кластерного аналізу для проектування продуктових портфелів м’ясопереробних підприємств

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті розглядаються проблеми: - проектування продуктових портфелів підприємств м’ясопереробної галузі; - визначення з максимальним ступенем точності істотних факторів, що впливають на виробництво ковбасних виробів; - складання науково обґрунтованого прогнозу динаміки «поведінки» складових продуктового портфелю м'ясопереробних підприємств, базуючись на вивченні цих факторів; - формування оптимального продуктового портфеля, який дозволяє враховувати сучасні тенденції в сфері класифікації продуктів харчування. Для вирішення цих питань пропонується застосування кластерного аналізу, як найбільш вдалого методу побудови класифікацій та оптимізації структури продуктових портфелів підприємств. Враховуючи особливості та переваги цього методу представляється перспективним його застосування для моделювання та оптимізації продуктового портфелю саме м’ясопереробних підприємств. In the article there are opened such problems: - projecting product portfolios of meat processing factories; - figuring out, with highest level of accuracy, main factors, which have influence on manufacturing sausage products; - making substantiate forecast of the dynamic of conduction of components in product portfolios of meat processing factories, based on discovering this factors; - forming optimally product portfolio, which helps to use modern ways in the sphere of classification food products. For making this problems open we propose to use cluster analyze, as the best one for making classifications and structure optimizations product portfolios of factories. Because of advantages of this method we can be convinced of its usefulness in the future for modeling and optimizing product portfolios exactly in meat processing factories.

Опис

Ключові слова

концепція здорового харчування, фактори впливу, продуктовий портфель, кластерний аналіз, однорідні групи, conception of healthy nutrition, influence factors, product portfolio, cluster analysis, similar groups, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Тіхонова, Н. О. Використання кластерного аналізу для проектування продуктових портфелів м’ясопереробних підприємств / Н. О. Тіхонова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – К.: НУХТ, 2012. – № 43. – С. 167.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced