Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Реклама – це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Автором розглянуто особливості Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та вітчизняних П(С)БО та передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.
Advertising is the important element of economy and one of basic tools of the market. Publicity expensesare very importance, because its account remains pressing question. Especially sharply there is this problem in connection: are its actives to balance or expenses.
Advertising is the important element of economy and one of basic tools of the market. Publicity expensesare very importance, because its account remains pressing question. Especially sharply there is this problem in connection: are its actives to balance or expenses.
Опис
Ключові слова
облік витрат на рекламу, теорія агентських відносин, міжнародні стандарти фінансової звітності, accounting of publicity expenses, theory of agency relations, international Financial Reporting Standards, кафедра обліку і аудиту
Бібліографічний опис
Жолнер, І. В. Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів / І. В. Жолнер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - Київ : НУХТ, 2010. - № 35. – С. 89-94.