The definition of sales managers management strategy

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

This paper defines the components performance of sales manager, manifested by assessing the loyalty and efficiency of its operations. Thus we can estimate the level of eligibility and determine the strategy management of sales managers.

Опис

Ключові слова

менеджер зі збуту, оцінювання лояльності менеджера, оцінювання результативності менеджера, менеджер по сбыту, оценка лояльности менеджера, оценки результативности менеджера, sales manager, loyalty manager evaluation, manager performance evaluation, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Rozumey, S. The definition of sales managers management strategy / S. Rozumey, Y. Nujna // Ekonomiczne nauki. - Przsemysl : Nauka i studia. – 2013. - № 8 (76) – Р. 42-46.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced