Методологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначено комплекс чинників, що впливають на розподіл витрат між елементами маркетингового комплексу та розроблено методологічний підхід до розрахунку показника збалансованості маркетингового комплексу підприємства
The article deals with identify of factors that affect to distribution costs between the elements of the marketing mix, and it is developed a methodological approach to calculate the balancing of marketing mix of company in the article.
Опис
Ключові слова
маркетинг-мікс, елементи маркетингового комплексу, збалансованість маркетингового комплексу, бюджет маркетинга, marketing mix, elements of marketing mix, balancing marketing mix, marketing budget, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Методологічний підхід до визначення збалансованості маркетингового комплексу підприємства / В. А. Стеценко // Економічний часопис-ХХІ – 2013. – № 9–10 (2). – С. 22–25.