Інноваційні процеси в діяльності м’ясопереробних підприємств з позиції маркетингу розвитку новацій

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертаційна робота присвячена дослідженню інноваційного процесу з позиції маркетингу розвитку новацій в діяльності м’ясопереробних підприємств. Визначена роль новації, розглянуто можливі напрями її розвитку та науково обґрунтовано можливість дослідження інноваційного процесу в діяльності підприємства з позиції маркетингового дослідження. Dissertation is devoted to the research of innovative process from the position of marketing of innovation development in the activity of meat processing enterprises. The role of innovation is defined, possible directions of its development are considered, and the possibility of research of innovative process in the activity of enterprise from the position of marketing research is scientifically grounded.

Опис

Ключові слова

новація, інновація, інноваційний процес, розвиток новацій, інноваційне прогнозування, інноваційна позиція, ринок ковбасних виробів, м’ясопереробні підприємства, innovation, innovative process, development of innovations, innovative prognostication, innovative position, market of sausage goods, meat processing enterprises, кафедра економічної теорії

Бібліографічний опис

Кундєєва, Г. О. Інноваційні процеси в діяльності м'ясопереробних підприємств з позиції маркетингу розвитку новацій : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Кундєєва Галина Олексіївна ; НУХТ. - К., 2009. - 21 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced