Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв
Файли
Дата
2007
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням управління поведінкою споживачів з врахуванням моделі процесу мотивації, основними елементами якої є активація потреби. Запропоновано практичне застосування мотивації в стратегії маркетингу на прикладі удосконалення продукції ККЗ «Росинка».
The article focuses on the topic of theoretical and methodological issues management behavior of consumers with regard to the process model of motivation, the main elements of which are activated needs. A practical application of motivation in marketing strategy as an example product development CCH "Dewdrop".
Опис
Ключові слова
мотив, мотивація, теорія мотивації тип особистості, кафедра економіки праці та менеджменту, theory of motivation, reason, type of personality, motivation, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Безпалько, О. В. Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Державотворчі процеси і соціально-економічні моделі розвитку України на сучасному етапі : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції. – Бердянськ : БУМІБ, 2007. – С. 117-123