Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі аналізуються існуючі підходи до розуміння категорії "потреба", погляди на класифікацію потреб та їх ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їх класифікація з точки зору наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.
The existing approaches to understanding of the category of "need", views on needs' classification, their hierarchy are analyzed. It is proposed to understand consumers' needs, taking into account the psychological and marketing aspects and also their classification, depending on presence or absence of the aspect of self-realization.
Description
Citation
Ткачук, С. В. Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць / наук. ред. І. Г. Манцуров. - К., 2014. - Вип. 5 (156). - С. 7 – 12.