Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У роботі аналізуються існуючі підходи до розуміння категорії "потреба", погляди на класифікацію потреб та їх ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їх класифікація з точки зору наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації. The existing approaches to understanding of the category of "need", views on needs' classification, their hierarchy are analyzed. It is proposed to understand consumers' needs, taking into account the psychological and marketing aspects and also their classification, depending on presence or absence of the aspect of self-realization.

Description

Citation

Ткачук, С. В. Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць / наук. ред. І. Г. Манцуров. - К., 2014. - Вип. 5 (156). - С. 7 – 12.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By