Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано теоретичні підходи до появи сучасних концепцій управляння маркетингом. Розглянуто сутність нових маркетингових концепцій. Висвітлено досвід ТОВ «Ферреро Україна» у застосуванні сучасних підходів у практичній діяльності.
Theoretical approaches to the advent of modern management concepts marketing. The essence of the new marketing concepts. The experience of «Ferrero Ukraine» in the use of modern approaches in practice.
Опис
Ключові слова
сучасні концепції управління маркетингом, маркетинг вражень, маркетинг стосунків, маркетинг знаменитостей, modern concept of marketing management, marketing experience, relationship marketing, marketing celebrities, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна» / Т. Г. Бєлова, В. А. Черкасова, С. Б. Розумей // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 26-28.