Emotive Factor in Business English (on the material of English)

Ескіз

Дата

2002

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The article describes emotive factor as an indicator of business speech behavior as well as its role in communicative tasks realization.

Опис

Ключові слова

emotive factor, speech behaviour, speech episode, емотивний фактор, мовленнєва поведінка, мовленнєвий епізод, эмотивный фактор, речевое поведение, речевой эпизод, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Smirnova, J. Emotive Factor in Business English (on the material of English) / J. Smirnova // Лінгвістичні та методичні проблеми викладання іноземних мов : збірник матеріалів науково-методичної конференції, 11 червня, 2002. – Київ, 2002. – С. 103–106.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced