Emotive Factor in Business English (on the material of English)
Вантажиться...
Дата
2002
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The article describes emotive factor as an indicator of business speech behavior as well as its role in communicative tasks realization.
Опис
Ключові слова
emotive factor, speech behaviour, speech episode, емотивний фактор, мовленнєва поведінка, мовленнєвий епізод, эмотивный фактор, речевое поведение, речевой эпизод, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Smirnova, J. Emotive Factor in Business English (on the material of English) / J. Smirnova // Лінгвістичні та методичні проблеми викладання іноземних мов : збірник матеріалів науково-методичної конференції, 11 червня, 2002. – Київ, 2002. – С. 103–106.