Emotive Factor in Business English (on the material of English)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2002

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The article describes emotive factor as an indicator of business speech behavior as well as its role in communicative tasks realization.

Опис

Ключові слова

emotive factor, speech behaviour, speech episode, емотивний фактор, мовленнєва поведінка, мовленнєвий епізод, эмотивный фактор, речевое поведение, речевой эпизод, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Smirnova, J. Emotive Factor in Business English (on the material of English) / J. Smirnova // Лінгвістичні та методичні проблеми викладання іноземних мов : збірник матеріалів науково-методичної конференції, 11 червня, 2002. – Київ, 2002. – С. 103–106.

Зібрання