Emotive Factor in Business English (on the material of English)
Файли
Дата
2002
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article describes emotive factor as an indicator of business speech behavior as well as its role in communicative tasks realization.
Опис
Ключові слова
emotive factor, speech behaviour, speech episode, емотивний фактор, мовленнєва поведінка, мовленнєвий епізод, эмотивный фактор, речевое поведение, речевой эпизод, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Smirnova, J. Emotive Factor in Business English (on the material of English) / J. Smirnova // Лінгвістичні та методичні проблеми викладання іноземних мов : збірник матеріалів науково-методичної конференції, 11 червня, 2002. – Київ, 2002. – С. 103–106.