Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетинг, потенціал підприємства, маркетинговий потенціал підприємства, marketing, business potential, marketing potential of enterprise, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лисенко, К. М. Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. – К. : НДЕІ, 2010. – № 2. – С. 145-149.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced