Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетинг, потенціал підприємства, маркетинговий потенціал підприємства, marketing, business potential, marketing potential of enterprise, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Лисенко, К. М. Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. – К. : НДЕІ, 2010. – № 2. – С. 145-149.