Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Конкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.

Опис

Ключові слова

маркетинг, marketing, маркетингова діяльність, маркетинговий потенціал підприємства, чинник, marketing activity, marketing potential of the company, factor, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лисенко, К. М. Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 33. – С. 167–169.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced