Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Конкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.

Опис

Ключові слова

маркетинг, marketing, маркетингова діяльність, маркетинговий потенціал підприємства, чинник, marketing activity, marketing potential of the company, factor, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лисенко, К. М. Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 33. – С. 167–169.

Зібрання