Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті визначається формат кінцевих продуктів і типи проектів для навчання англомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Описуються етапи навчання монологічного мовлення за проектною методикою. Характеризуються розроблені вправи і завдання проекту “Travelling”. Розглядається структура навчального сайту з хотлістом. Наводяться приклади вправ, завдань та інструментів для поточного і підсумкового контролю проектної діяльності студентів. В статье определяется формат конечных продуктов и типы проектов для обучения англоязычной монологической речи студентов-филологов второго курса. In this article, the format of project products and project types for teaching second-year philologists the English language monologue communication are defined. The project stages of teaching monologue communication are described. The suggested exercises and activities for the project “Travelling” are characterized. The structure of the educational site with the hotlist is considered. The examples of exercises, activities and tools for formative and summative assessment of students’ project performance are given.

Опис

Ключові слова

проектна методика, проект, монологічне мовлення, студенти-філологи, етапи навчання, комплекс вправ і завдань, хотліст, поточний і підсумковий контроль, project method, project, monologue communication, foreign philology majors, project stages, set of exercises and activities, hotlist, formative and summative assessment, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Устименко, О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко // Іноземні мови. - № 4. - 2014. - C. 21-29.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced