Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті сформульовано основні принципи конкурентоспроможності малих виробничих підприємств. На основі сформульованих принципів і врахування особливостей малого бізнесу в Україні запропоновано до використання загальні маркетингові стратегії зменшення ризику у діяльності малого виробничого підприємства. Наведено приклад створення інновацій під торговою маркою «Їжа богатирів». Результати дослідження є основою для подальшого вивчення маркетингової діяльності малого виробничого підприємства. In this work the basic principles of competitiveness of small manufacturing enterprises are formulated. On the basis of the formulated principles and the accounting of features of small business in Ukraine it is offered to use the general marketing strategy of reduction of risk in activity of small manufacturing enterprise. The example of creation of innovations under the Food of Athletes trademark is given. Results of work are a basis for further studying of marketing activity of small manufacturing enterprise.

Опис

Ключові слова

принцип конкурентоспроможності, мале виробниче підприємство, інновації, innovation, the principle of competitiveness, small manufacturing enterprise

Бібліографічний опис

Луцяк, В. В. Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства / В. В. Луцяк, В. Г. Луцяк, В. В. Шарко // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 53. – С. 211-215.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced