Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті сформульовано основні принципи конкурентоспроможності малих
виробничих підприємств. На основі сформульованих принципів і врахування
особливостей малого бізнесу в Україні запропоновано до використання
загальні маркетингові стратегії зменшення ризику у діяльності малого виробничого підприємства. Наведено приклад створення інновацій під
торговою маркою «Їжа богатирів». Результати дослідження є основою для
подальшого вивчення маркетингової діяльності малого виробничого підприємства.
In this work the basic principles of competitiveness of small
manufacturing enterprises are formulated. On the basis of
the formulated principles and the accounting of features of
small business in Ukraine it is offered to use the general
marketing strategy of reduction of risk in activity of small
manufacturing enterprise. The example of creation of
innovations under the Food of Athletes trademark is given.
Results of work are a basis for further studying of marketing
activity of small manufacturing enterprise.
Опис
Ключові слова
принцип конкурентоспроможності, мале виробниче підприємство, інновації, innovation, the principle of competitiveness, small manufacturing enterprise
Бібліографічний опис
Луцяк, В. В. Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства / В. В. Луцяк, В. Г. Луцяк, В. В. Шарко // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 53. – С. 211-215.