Винний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств України

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасного стану та перспектив розвитку винного туризму у світі і в Україні, розкрито його основні принципи та види. Виявлено та описано сегменти споживачів, що зацікавлені у розвитку та поширенню винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів. This article analyzes the current state and prospects of development of wine tourism in the world and in Ukraine, are disclosed its basic principles and views. Discovered and described segments of consumers who are interested in the development and distribution of wine tourism. Investigated the key characteristics of wine tours which interest respondents.

Опис

Ключові слова

винний туризм, винні тури, «винні шляхи», національний колорит, споживачі, wine tourism, wine tours, «wine roads», the national colors, consumers, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Матвєєв, В. В. Винний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств України / В. В. Матвєєв // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Х., 2015. – № 10, Ч. 4.– C. 29-31. - (Економічні науки).

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced