Цінова політика впровадження пакувальних технологій у хлібопекарне виробництво

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сформовано ряд пропозицій, спрямованих на підвищення прибутковості економічної діяльності шляхом управління цінами на упаковану хлібопекарну продукцію та відміну регулювання її розмірів державою. Розглянуто та проаналізовано позитивні та негативні сторони пакування хлібопекарної продукції. Formed a series of proposals aimed at improving the profitability of economic activities by managing prices for packaged bakery products and repealing Regulation state its size. Considered and analyzed the positive and negative aspects of packaging bakery products.

Опис

Ключові слова

продуктивність, ціна, цінова політика, пакування, підвищення рентабельності, виробництво, production, productivity, price, pricing, packaging, increase profitability, кафедра економічної теорії

Бібліографічний опис

Омельченко, К. Ю. Цінова політика впровадження пакувальних технологій у хлібопекарне виробництво / К. Ю. Омельченко // Науковий збірник Буковинської фінансової академії. – 2009. - № 7. – С. 108-113.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced