Цінова політика впровадження пакувальних технологій у хлібопекарне виробництво
Файли
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сформовано ряд пропозицій, спрямованих на підвищення прибутковості економічної діяльності шляхом управління цінами на упаковану хлібопекарну продукцію та відміну регулювання її розмірів державою. Розглянуто та проаналізовано позитивні та негативні сторони пакування хлібопекарної продукції.
Formed a series of proposals aimed at improving the profitability of economic activities by managing prices for packaged bakery products and repealing Regulation state its size. Considered and analyzed the positive and negative aspects of packaging bakery products.
Опис
Ключові слова
продуктивність, ціна, цінова політика, пакування, підвищення рентабельності, виробництво, production, productivity, price, pricing, packaging, increase profitability, кафедра економічної теорії
Бібліографічний опис
Омельченко, К. Ю. Цінова політика впровадження пакувальних технологій у хлібопекарне виробництво / К. Ю. Омельченко // Науковий збірник Буковинської фінансової академії. – 2009. - № 7. – С. 108-113.