Організаційні основи планування якості продукції на підприємстві

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Будь – який процес управління, в тому числі процес управління якістю продукції, базується на виконанні певних функцій. Першою за важливістю функцією в системі управління якістю продукції є планування на якій утворюються основи забезпечення якості готової продукції. Any - which management process, including the process of quality control, based on the performance of certain functions. The first most important feature in the system of quality management is to plan which formed basis for product quality.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки і права, планування, функція, якість, система, planning, function, quality, system

Бібліографічний опис

Труш, Ю. Л. Організаційні основи планування якості продукції на підприємстві / Ю. Л. Труш, І. Є. Куріньова // Формування ринкових відносин в Україні. Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності. – 2015. – № 6 (169). – С. 126–129.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced