Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик. Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетинг, планування маркетингу, підприємства харчової промисловості, marketing, marketing planning, enterprises of food industry

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Соломянюк Наталія Миколаївна ; НУХТ. - К., 2015. - 43 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced