Обґрунтування ключових чинників вартості підприємства
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті запропоновано методичний підхід до обґрунтування ключових чинників вартості підприємства з урахуванням сфер компетентності та ринкових умов.
The methodical approach to asubstatiation of the key value drivers of the enterprise is offered in this article in vieu of core competencies and market conditions.
Опис
Ключові слова
кафедра обліку і аудиту, вартісно-орієнтоване управління, чинники вартості, ключові чинники вартості, центри відповідальності, Value-based management, value drivers, key value drivers, centers of responsibility
Бібліографічний опис
Колос, І. В. Обґрунтування ключових чинників вартості підприємства / І. В. Колос // Економіка та держава. - 2006. - № 11. – С. 30-32.