Обґрунтування ключових чинників вартості підприємства

Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті запропоновано методичний підхід до обґрунтування ключових чинників вартості підприємства з урахуванням сфер компетентності та ринкових умов. The methodical approach to asubstatiation of the key value drivers of the enterprise is offered in this article in vieu of core competencies and market conditions.

Опис

Ключові слова

кафедра обліку і аудиту, вартісно-орієнтоване управління, чинники вартості, ключові чинники вартості, центри відповідальності, Value-based management, value drivers, key value drivers, centers of responsibility

Бібліографічний опис

Колос, І. В. Обґрунтування ключових чинників вартості підприємства / І. В. Колос // Економіка та держава. - 2006. - № 11. – С. 30-32.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced