Моделювання оптимального асортименту продукції підприємства

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті наведені результати дослідження товарного асортименту продукції підприємства на основі використання аналітичних і економіко-математичних методів з метою визначення оптимального асортименту продукції підприємства. The article dedicated to research results of optimal enterprise product assortment modeling with using analytic and economic-mathematical methods. Proposed the methodic of two-stage optimal enterprise product assortment determine.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, товарний асортимент, асортиментна концепція, методи оптимізації, економічна ефективність, product assortment, assortment conception, optimization methods, economic efficiency, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Шаповал, О. Ф. Моделювання оптимального асортименту продукції підприємства / О. Ф. Шаповал, Н. П. Скригун, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - К., 2016. - Вип. 2 (177). - С. 75-78.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced