Рекламні маршрути по точках садиб, як один із чинників розвитку сільського (зеленого) туризму в Україні

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета статті полягає у визначені передумов розвитку сільського (зеленого) туризму на території України за напрямами аналізу: стану сільської місцевості, кількості сільського населення, кількості зареєстрований сільських (зелених) садиб та запропонованих маршрутів садибами сільського (зеленого) туризму. За допомогою програмного забезпечення Vizicom 3.5.11 України 2012, запропоновано 9 маршрутів сільського (зеленого) туризму. The purpose of the article is to identify prerequisites for the development of rural (green) tourism on the territory of Ukraine for the analysis of trends: the state of the countryside, the number of rural population, the number of registered rural (green) homesteads and manors proposed routes rural (green) tourism. With the software Vizicom 3.5.11 Ukraine 2012 suggested 9 routes of rural (green) tourism.

Опис

Ключові слова

село, village, сільський (зелений) туризм, rural (green) tourism, садиба, homestead, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Дарчук, В. Г. Рекламні маршрути по точках садиб, як один із чинників розвитку сільського (зеленого) туризму в Україні / В. Г. Дарчук // Бизнес-інформ : науковий журнал ХНЕУ. – Харків : ВД Інжек, 2013. – С. 120–131.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced